Algemene voorwaarden

Reservering/betaling/annuleren

• Reservering is definitief na bevestiging van ons.
  • De dag waarop uw, uw konijn(en) komt brengen of halen, worden als hele dag berekend.
  • De gereserveerde opvangperiode dient in zijn geheel betaald te worden, ook wanneer u onverwachts eerder terug komt.
  • Indien u een reservering ongedaan wilt maken, kan dit kosteloos tot twee weken voor de ingangsdatum.  Daarna zijn we gerechtigd om van de gereserveerde dagen voor 50% in rekening te brengen.

• De totale kosten van het vakantieverblijf dienen uiterlijk 2 weken voor de breng dag overgemaakt te zijn naar bankrekening  NL79 RABO 0321 5726 45   op naam van Stichting LTC opvangkonijnen onder vermelding van het boekingsnummer.

• Eventuele extra kosten: langer verblijf, dierenartskosten, voeding, dienen bij het afhalen direct contant voldaan te worden

Halen en brengen

• Brengen en halen is in de regel van maandag t/m zaterdag vanaf 13.30, afspraak in overleg

Gezondheid van uw konijn(en)

• Wanneer uw konijn(en) ziek wordt ( anders dan bekend), zullen wij deze medicatie geven en indien nodig naar de dierenarts gaan. De kosten voor medicatie/dierenarts komen voor uw rekening en dienen bij ophalen voldaan te worden. Wanneer wij met spoed naar de dierenarts moeten en wij krijgen geen contact met u, zullen wij altijd vanuit het konijn(en) handelen en nemen wij de keuze voor het behandelplan.
  • Wanneer uw konijn(en) komt te overlijden of ziek wordt, zijn wij hiervoor niet aansprakelijk te stellen. Zorg dat u een nummer opgeeft die altijd bereikbaar is wanneer er overleg moet plaats vinden. De eventuele dierenartskosten komen voor uw rekening

Voeding en huisvesting

• Brok/biks dient zelf ruim voldoende mee genomen te worden. Konijnen hebben gevoelige darmen en zomaar wisselen van voeding is niet aan te raden. Neem altijd meer mee dan de geplande dagen. kosten extra in rekening gebracht.
  • Hooi, water, bodembedekking en groente zit bij de prijs in.
  • De groenten die we geven zijn  andijvie, witlof, paksoi, veldsla, rucola, pastinaak, bleekselderij, ijsbergsla.. De hoeveelheid is afhankelijk van wat de konijnen gewend zijn te eten en dit wordt bij de reservering besproken.

Foto’s

• We kunnen foto’s maken van uw konijn(en), deze worden enkel gebruikt voor de website en/of Facebook..
  • Door akkoord te gaan met een reservering accepteert u ook onze voorwaarden zoals hier omschreven.